*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

به سراغ من اگر می آیی، نرم و آهسته بیا،مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من.
*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

به سراغ من اگر می آیی، نرم و آهسته بیا،مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من.

در هم...!!!


سلام دوستان عزیزم...ماه رمضونی که تموم شد عیدم که گذشت...

بالاخره بخوایم نخوایم میگذره..!!


چندوقتیه میخواستم درمورد یه چندتا موضوع حرف بزنم پست جدید بذارم.اما...

به قول مهران مدیری "نمیدونم چرا هی نمیشه"!!!؟!!؟


خب خلاصه ی کلام:


1_ همیشه ی خدا مینا خانوم  مثه همه توی این بی عدالتی ها خواه ناخواه خدارو مقصر میدونست!!!

حالا به هر علتی که شده...جوابی هم پیدا نمیکرد.!!!

دیروز توی نهج البلاغه یه جمله خوندم که یه ذره تکونم داد هرچند ساده ترین جمله ای بود که تاحالا خونده بودم:

عدل اونه که خدا رو متهم نسازیم...!!!


واقعا؟!!!؟!پس چیکار کنیم!!!؟!!؟

یعنی ماهم خودمون خیلی داریم با این کارمون بی عدالتی میکنیم که خدارو متهم میکنیم!؟!


2 _ خوشم میاد همچین خاصیت غصه دار بودن رو خیلی دوست دارم!!!

خاصیتی داره که همچین عشق میکنم ...اونم اینه که بعدش یه خوشی عمیق توی دلته!!


خدا ممنونم بخاطر یه سری دل گرفتگیا که باعث میشه بهت نزدیک بشم و بعدش تا یه مدت همینطور ولت نکنم...!!!


3_ من نمیدونم واقعا عشق واقعی چی میتونه باشه چون تجربه اش نکردم....!!!

اما این روزها حس میکنم عجیب عاشق پدر و مادرمم...!!

یادمون باشه .... اولین دعاهامون همیشه برای سلامتی اونا باشه...!!!!


4_ آغـــــــــا چه خبره تو این مجلس!!!!؟!!!؟

بهتر نی اسمشو عوض کنیم ؟ بخدا مجلس به چنین جایی اطلاق نمیشه ها...!!!

نمیخوام هیچی بگما ولی واقعا داره حالم از این همه بدبختی به هم میخوره...!!!


من نمیخوام حرفی بزنم که بی جا باشه یا در حد من نباشه اما :


کار ندارم  چیکار کردن و چقدر زد و بند داشتن که حالا اینطوری به جون هم افتادن...

فقط تنها سوال من اینه...که مردم ...مردم فقیر ...مردم بی پناه....جوونا...پدرهای زحمت کش...چه گناهی کردن...


گیر دادن به این فتنه!!!

بابا تموم شد اون فتنه ...به فکر نون باشین که اینا فکر آبه...!!!


یه شعار:


قدرت دیکتاتوری میاره... ثروت میاره!!!این دوتا هم انگ بدبختی هستن !!! 



و یه انتقاد :

یعنی واقعا هیچ کاری از دست رهبر ما ساخته نیست؟!!!؟

بخدا ما خیلی بدبختیم...!!!!!!!!


5 _  یعنی انقده این آهنگو گوش دادم که داره از چشام میزنه بیرون,

اون بیت هایی که خیلی خوشم اومده رو  رو میذارم:


ای عامه شما در بدی و دد صفتی خاص
وی خاص شما نیک تر از عام شما ,نه
سنجیدم و دیدم که نشانی ز تکامل
احکام نرون دارد و احکام شما نه...



شادی گهر ماست که ما جام بهاریم
ای ملت گریه به جز انعام شما نه
انگار که خورشید بهارانه ی ایران
بر بام همه تابد و بر بام شما نه


6_ و اما تولد های این ماه :


تولد داداش مسعود خودم  7مرداد بود...که بخاطر شب قدر تفلدی در کار نبود!!!


15مرداد هم تولد رفیق عزیزم بود سمانه ببخشید من پیر شدم حواس پرتی گرفتم.

تولدتو تبریک نگفتم حالا یه ذره تاخیر داره مهم تبریکه دیگه!!!


تولد برادر زاده ی خیلی خیلی عزیز و دوست داشتنیم , محمد میثم ,   25مرداد بود مبارکش باشه...!!!






نظرات 34 + ارسال نظر
گندم یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ

سلااااام
خوبی عزیزم؟
انقدر دیر اپ کردی فکر کردم دیگه خیال نداری بیای سراغ وبلاگت
1-خب باشه متهم نمیکنیم ولی اونوقت پس کی جوابگویی این همه بی عدالتیه!؟
2-برای من بعد از دلگرفتگی های خیلی عمیق حس بیتفاوتیه....
3-ایشلا همه اونایی که تو دنیا حتی برای یه نفر عزیز هستن سلامت باشن:)
4-......
5-به نظر قشنگ میاد اما تاسفانه گوش نکردم
6-تلود همشون مبارک.عمر طولانی و مفید داشته باشن:)

سلام.مرسی تو خوبی ؟
چیکار کنم دیگه درگیری بیش از اندازه بود و تمایل نداشتن به نوشتن...!!

1/اصن میگن بی عدالتی ای از ظرف خدا وجود نداره.
منکه قانع نمیشم.ولی بازم اگه قانع هم نمیشیم بهتره که نذاریم سر تقصیر خدا...!!

2/خیلی عمیق آره..!!ولی من وقتی به خدد نزدیک میشم و رضایت رو به دست میارم حالم چندروز بعدش خیلی خوبه.!
البته کلا در نوسانات به سر میبرمااااااااا!
3/ایشالله!!
5/خیلی برای من قشنگه شعرش.
6/ممنونم.

تنهاترین سردار دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://amirhoseinkhodai.blogfa.com/

چه قدر هم درهم
حالا این دفه شدا
به قول یکی از مجلسیا چند سال پیش پاش بیفته امام حسین هم استیظضذزه میکنیم ببخشید نمیدونستم با کدوم ظذزض هستش
عشق در دل من زیاد کسی نیست برش داره
مجلس یک مدرسه ابتدایی بزرگ که مدیرش هی میگه اقای فلانی بشین اقای فلانی دکمه رای کسانی رو که غایبن نزن اقای فلانی اعتلف را ه ننداز و... بالاخره کسانی که فتنه کردن باید جواب پس بدن
چرا رهبر گذاشتن باسه جایی که همه چی از دست میرفت یک کاری بکنن رهبرو دوست دارماااااااااا
ها این رو کدوم خاننده خونده
از طرف من داداش مسعود روببوس وازطرف خودت به نمایندگی من سمانه خانوم رو ببوس دیگه برادر زادت رو بیخیال راهش دوره دیدیش یکی بزن توسرش بگو شلوغ نکنه تولد خودت کیه
شما عزیز مایی موفق باشی

سلام...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بله اصن دوسش ندارم این پست رو!!
منم افتادم تو شک نمیدونم با کدوم ز نوشته میشه!!!

آخی...خب همین عشق رو به یکی بسپار دیگه!!

اتفاقا یه جا خوندم که تشبیه کرده بود به دبستان...!!!
چی بگم والا .میتونم بگم متاسفم./

خب جواب پس بدن قراره چی بشه/؟مملکت درست میشه اونوقت؟؟!!نه به ظنرمن خیلی مسائل مهم تری هست.
من میدونستم یه روزی همین اختلافات داخلی دامن گیر مملکتمون میشه!!
دوست داشتن افاقه نمیکنه...باید یه کاری بکنن اگه رهبرن!!!

هااااااان اینو داریوش خونده به اسم "نه"

همه شون که تولداشون گذشته.ولی خب چشم شما امر فرمودی!!

تولد من 16آذره!!!!

قربون شما.یاعلی

مهدیه دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ب.ظ http://bihamta2012.blogsky.com

سلام مینو جونم خوبی؟
مطلبت جالب بود ولی نظر دادنش وقت کافی میخواد ایشالله بعدا
ممنون که تولد میثم رو تبریک گفتی
مرررررررررسی

فعلا بای
راستی میخوام امروز وبمو آپ کنم
بازم سر بزن بهمون
ممنون

سلام زنداداش ...
باشه ..

خواهش وظیفه بود.!!

چشم حتما.

موزی ای که دومی نداره سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.farzad1382.blogfa.com

سلام برخانم بیکار چه خبر ؟

اگه دفتر کامپیوتری که جلو روته ازاین باندا داشت یو هو غلطم نگیرین اسمش بلد نیستم داشتم مگفتم اگه از اینا داشتی اهنگ وب منو مرفتی گوش مکردی این قد غمگینه

سلامممممممم.
این چه اسمیه بی ادب؟!!!

نه نداره متاسفانه.
اسمشم اسپیکره... غلطط نمیگیرم این دفه را!!

چقققققققققد غمگینه؟
تو که غمگین دوس نداشتی عزیزم...چطو شده؟هان؟
مشکوک میزنیااااااا!!!

سرباز چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

عدل اونه که خدا رو متهم نکنیم. چقدر قشنگ بود این جمله.
شاعر میگه: ناصحم گفت بجز غم چه هنر دارد عشق؟ گفتمش خواجه عاقل هنری بهتر از این؟
خوشحالم حست به پدر و مادرت خوبه. این یه نعمته. برای تو...
عاقا بحث سیاسی میکنی؟
یکی از شاهکارهای داریوش همین آهنگه.
تولد همشون مبارک. خدا نگهشون داره.

آره برای منم خیلیییییییی جمله ی قشنگی بود...!!!

آخی...درسته...غم داشتن رو یه وقتایی خیلی قدر میدونم!!

اوهوم.واقعا نعمت بزرگیه.!

نعععععععععععععع!!!!من بحث سیاسی ندارم.
کلا حسای خودمو میگم...!!!

آره معرکه ست.!!!
ممنون.خداشمارو هم نگه داره.!

✘سمانه✘ چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

توضیح نمی خواهد !
تمام خواهش من یک جمله کوتاه است :
دلی که به تو سپرده ام ، به غم مسپار . . .

بله توضیحی هم نخمخوات واقعا!

✘سمانه✘ چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

1
موافقم ...
تا ی چیزی ک ب میل ما نیست
یا اونطوری ک ما نمیخوایم مشه خدا رو مقصر مکنم ...
و جالب تر از اون اینه ک بعضیا خو هیچ تلاشی نمکنن و بعدشم مگن چکا کنم ...
خدا نخواست ...
حکمت خدا بوده ...
یکی نیس بهشون بگه بابا , خدا گفته از تو حرکت از من برکت ...!

بله دیگه حرفی نمیمونه...!!
خب این چیزا یه ذره از ضعف ایمان آدما نشات میگیره.
منکه به شخصه واقعا وقتی عدالت خدارو نمیبینم دققیا حس میکنم که از بی ایمانیمه...!!!

امیدوارم نشنانه های عدالت خدارو خوووووووب ببینیم و درک کنیم...

✘سمانه✘ چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

3
سلامتیشون ...
خدا سایشونو کم نکنه !
واقعا منم عــاشقشونم .../.

فک کنم همه عاشق پدرو مادراشون باشن!

kurd چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام مینا خانوم جماه ات منم تحت تاثیر قرارداد بااینکه هرگز من خدارو متهم قرار ندادم.مجلسد ها فکر میکنن مشغول تماشای جومنگن .تولد دوستا وفامیلاتم مبارک .

سلام....
خیلی خوبه که هرگز متهم قرارش ندادی!!

هه.تماشای جومونگ!!!
مرسی...

✘سمانه✘ چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

مجلــس ...
بهتره اول یکی بره ساکتشون کنه اعضا رو .../.

شما نمخت برت ساکتشون کنت؟؟؟؟؟؟؟

✘سمانه✘ چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

تولد مسعود و میثم مبارک ...
تولد خودمم ک مخصـــــوصا مبارک ...
دمت گرم رفیق ...
ممنون ک حواست ب ما هم بود .../.

مرسییییییییییییی
تولد شما خو دیه شاه تولدا بوده!!
جدا مردادیا رو من دوست دارم...!!

قربونت.ما حواسمون بهت بوده فقط یه ذره دیر شده شرمنده

sang e sabur پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.zaherobaten.blogfa.com

سلام مینا خانم.
ممنون از حضورتون.
ما کلا راضی هستم...بابا تو این دنیا تا آدم میاد اعتراض کنه مرده...اصلا ارزشی نداره خو...
بیخیال!

سلام.
ای بابا چرا انقد عصبانی!!!!!!!!!!!

فرزانه یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ http://RAHGOZAR70.BLOGSKY.COM

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام مینا جون
1. چه جمله قشنگ و تکون دهنده ای. فکر کنم قبلا خونده بودمش...
منکه ایمان درست و حسابی ندارم ولی دلم هیچوقت قبول نمیکنه بی عدالت بودن خدا را...
خدا یه کاملی هست که این نقص ها بهش نمیچسبه.

2.خاصیت غصه دار بودن را دوست داری به خاطر خوشی عمیق ته دل!!!! منظورت از این خوشی دقیقا چیه رفیق؟؟؟ برام خوب جا نیفتاده.
بعضی غصه خوردن ها دلمون رابزرگ می کنند که اینا دوست داشتنی هستن.
بعضی هاشونم ما را به خدانزدیک تر می کنند. که حسش فوقالعاده است. آدم ته دلش میگه خدایا بیشتر سختی بهم بده ارزش این حس خوشایند کنارت بودن را داره، مخصوصا زمانی که کنار غصه ها راضی بشیم به رضای خدا و بپذیریم...
3.عشق به پدر و مادر واقعیه. نشونه اش هم این هست که وقتی بهشون فکر میکنیم اشکامون بیرون میاد بی اختیار. اشکش از عشمقه. خدا بابا مامانت راسالم برات نگه داره دوست جون.
4. ما چه منم چه خبره
انقد مشکلات مهم تر کشور ما داره و اهمیت نمیدن.جا داره می پوکه

منم همیشه این انتقاد را دارم...
5. زودی بگو من این آهنگ را گوش دادم یانه؟؟
6. تولدشون مبارک سه تایشون. ایشالله 120 ساله بشن.

سلام عزیزممممممممممممم....!!!
1/اگه قبلا خوندی تکون خورده بودی.چرا دوباره تکون خوردی؟؟!(::
شکسته نفسی نفرمایین فرزانه خانم.شما ک خیلی ایمانتون قویه!!
2/منظورم اینه که وقتی غصه دارم یه مدت سعی میکنم بخدا نزدیکتر بشم.اصن خاصیت ما ادما همینه که وقت ناراحتیامون بیشتر پییش خدامیریم تا خوشیامون.بعد ازاونم به خدا ک نزدیک میشم رضایتم بیشتره و بعدشم دیگه خوشحالم از خداهم راضی ام و کلا همه چی خوبه...!!!این غصه باعث شد پیش خدا برم و نتجیه اش میشه شادی!

3/اوهوم.ایشالله .خدا مامان بابای تو رو هم حفظشون کنه!!!
4/اوهوم.پکیده بابا.ما خبرنداریم..!!
5/نععععععع!!! فک نکنم گوش داده باشیش.منکه همه میپرسن کی خونده و اینا...
6/ایشاالله!!!یکیشونا مخصوص تبریک گفتیا.جمله ات کژژژژژتابی داشت!!!اگه گفتی کیا مگم؟

فرزانه یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام من به تو ای یار قدیمی...
قالبت خیلی قشنگه

سلام خرکم!!!
جدی؟ همینجوری گذاشتمش.زیاد به قشنگیش دقت نکردم!!!

فرزاد یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام خاله اپم بیا

سلام.
ووووووو چقد تو آپ مکنی خاله جون.
چشم عزیزم الان میام!

فرزانه یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی رفیق
1.همون قبلا تکون خوردم بچه!!!!!!!!!!!!! برا همین فک مکنم خوندم از تکونش.
کلا جمله تکون دهنده ایه
آره دیگه همه شیخکا شکسته نفسی تو خونشونه.
2. آهــــــــــــــان پس همونیه که گرفتم. این حس نعمت بزرگیه مینیج.
وقتی برای عزیزم مشکلی پیش میاد که هیچ کاری نباید بکنه جز تحمل و صبر در برابر این سختی، فقط پیش خدا دعا میکنم که صبرش بده و یه نگاه درست به این مشکل و اینکه عزیزم را به خودش نزدیک کنه و دقیقا بهترین نگاهی که میتونه در برابر این سختی داشته باشه را خدابهش بده...
6.نه مخصوص نداشتیم!!! کجاش کژتابی داره؟؟؟؟؟
نمیدونم یا داداشت را میگی یا برادر زاده ات و یا رفیق عزیـــــــــزت را.
آره در عین سادگی خیلی قشنگه...

سلام.
1/هان همون قبلا!!
تو خو از همه شیخکا شیخ تری!!!
2/اوهوم.چقد تو خوبی که برای اونا همچین دعایی میکنی
خدا حفظت کنه...!!
6/چرا داشتیم.من که میدونم

س دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ

سلامممممممممممممممممم
کامنت من کوووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟

سلام.
ببخشد کامنت هرچی بوده تایید شده.
سرکارم نذار بیا و اعتراف کن که داری الکی میگی کامنت هشتی!!!

فرزانه دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ب.ظ

نداشتیم
دلم برات تنگ شد

عــــــــــــــــه!سرمینا خانم داد نزن!!!
منم دلم تنگ شد...!!!!!!!خعــــــــلی عسیسی!!!

فرزانه سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ

وبلاگ دوستیا هم بیا آپم

چشششششششششششششششششش!!!!!

✘سمانه✘ جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ق.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

ســـلام مینای عزیــــز ...
خوبی رفیــق ؟

این قالبــت منُ یاد وب قبلیــت مندازه
ی حس خاصــی داره و بسیـــارم قشــنگه .../.

دیگ چیــزی یادم نمیاد , اگ اومد تما میام مگم ...

قربونت رفیــق !

سلام سمانه خرک!!
بدک نیستم.زیاد نه...

اوهوم.خودمم یه حس خوبی باهاش دارم ...

مرسی رفیق.
یاعلی.

good girl جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ http://aseman-man.blogsky.com

سلام مینایی!
قربانت ببخشید دیر سر زدم بهت...
معذرت!
قبئل دارم این حرفتو که گفتی،گرفتاری باعث میشه ما آدما خالق خودمونو فراموش نکنیم.
چقد این آدما-بی جنبه ان-
نه؟
تا مالی،مقامی..
دستشون میاد...
.
خدا؟
خدا کیه؟
برو عمو!
.
به ما هم سر بزن عزیز..

سلامممممممم.
چه عجب ازاینوراااا
خواهش عزیزم اشکالی نداره....
آره بازم خوبه بخاطر گرفتاریامون یاد خدامو میفتیم...

اوهوم خیلییییی...!!!

هه...خدارو ک نمیشه منکر شد دایئ میشه؟
چشششششششم

✘سمانه✘ شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ق.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

سال ها گذشت و گذشت و گذشت وساندیس کماکان تولید شد و تولید کنندگان نوشتند از <اینجا>باز کنید ومردم همچنان از<آنجا>باز کردند!!!

پسندم شد گفتم تو هم بی نصیب نمونی رفیق .../

ههه!
بامزه بود مرسی

محمدحسام شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ http://HESAMTARAB.BLOGFA.COM

الماس را جز در قعر زمین
نمی توان یافت
و حقیقت را جز در
اعماق فکر نمی توان کشف کرد...

زیبا بود.

✘سمانه✘ یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ق.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

میــــــنا یعنی چ ک نمیآآآآآی ب وب من سر بزنــــی ؟
هان؟!!!!!!!!!
نظرات کووووووو؟

" شکلک خیلییییی عصبانی"

صداتاااااااااااااا سر بزرگتر از خودت بالا نبر بــــــــــینم!!!!!!!!!

هه.ببخشید خب من چندروز پیش اومدم دیدم درشا بستی و رفتی ندیدی شبش اس دادم فحشت دادم؟
میدونم بخاطر من برگشتی!

حالا خاطیری خیلی عصبانی هستی یه سر مزنم.

ر.س یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ

سلوم ضییفه..خوئسسسسی؟!!!

1-عدل اونه که خدارو متهم نکنیم؟!!!میدونی منم تو بحث عدل خیلی مشکل دارم و برامم حل نشده


2-آره واقعا اینو قبول دارم و خودمم حسش کردم..همین غصه دار بودنو و غمگین بودنو..شاید درست نباشه که وقت ناراحتیامون بیشتر با خدا صمیمی میشیم اما بقول یکی همینم غنیمته!!!

3-وووووووو..عشق واقعی؟!!!جییزززززه!!!

4-آغا من خبر خاصی ندارم از این مجلس واینا!!دنبالش نیسم زیاد..هرچی بیشتر وارد سیاست بشم و دقیق تر بشم اعصابم بیشتر خورد مشه!!
درمورد فتنه من نمیدونم درسته یا نه..فقط اینو میدونم برا کشور ما که 30 سال تقریبا با اتحاد اداره شده بود اون -شاید-فتنه ضربه بزرگی بوده..چیزی که خیلیا ازش سوء استفاده کردن..مطمئن باش 100 سال دیگه هم بگذره همچنان یاد فتنه88 همه جا هه!!!مثه کودتای28 مرداد و باقی چیزا!!!
آغا حرفش زدن آسونه..خودتو بذار جای شخص اول یه کشور..خب نباید درمورد هرچیزی زود تصمیم گیری بشه و مهمتر اینکه اون تصمیم گیریا همه جا جار زده بشه..

5-این آهنگو گوش ندادم..خیییلی وقته آهنگ جدید گوش ندادم..

.
پستت خش بود عززززیزم..

کاری باری؟!!
فیییلا..

سلا آغاااااااااااااااااااااااااااای خوفم
بدک نیستم.اقه مریض شدم و بیمارستون و ... یتا آغامون احوالمون نپرسید!هی روزگار!!!:

1/خب مسلمه...منم دقیقا مثه تو...اصن نمیتونم راضی بشم.
ولی وقتی میبینم بالاخره توی مشکل داشتن حداقل همه مون تا حدودی مثه همیم میفهمم ک خبطی از جانب خدا نبوده.
هرچند نهایتش همیشه یه ذره از خدا شاکی ام...که شاید بخاطر نداشتن ایمانه یا نشناختن خدا...

2/اوهوم.همینم واقعا غنیمته...

3/کجاش جیزه...انقد تو به من عشق واقعی داری.جیز نیست که!

4/راستش من زیاد مطلب درباره اینا میخونم.مخصوصا از بی بی سی اخبارشو زیاد گوش میدم.ولی نه میتونم به حرفای بی بیسی اعتنا کنم و نه اخبار خودمون.چون حس میکنم "واقعیت" پنهان میشه!!!
اما درمرود این فتنه.به نظرمن یه واقعیتی بوده که تا اون سال نشون داده نشده بوده و یهویی اون روی سکه هم نشون داده شد.یعنی تقریبا همه ی ماسمالیا رو اومد...الانم گذشته.نباید هی ازاون حرف زد.غیرازاین نیست ک خیلیا بی گناه بودن و...
نه به نظرمن تا قبلش اتحادی نبوده.شاید یه اتحاد صوری بوده ک لو رفته!!!

5/این آهنگ داریوشه.خیلی هم سیاسیه.من یه جاهاش باهاش مشکل دارم.در کل حالا برات بلوتوثثثثثثث مکنم.

مرسی عزیزم.تولدا هم بووووووووق نبودن یکی تبریک مگفتنی بی احساااااااااااس!!!

قربونت .فهلن

علیرضا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ http://aloonak14.blogsky.com

ســـــــــــــــــــــــلاااااااااام مینا!چقد دلم تنگ شده واس اون بحثای قدیمی.جدا شرمنده م واس تاخیر طولانی م.ب بزرگی خودت ببخش:(

1.نمی دونم واس چی باید خدا رو مقصر کنیم؟خدا زمین بازی رو ساخته.نور و بقیه امکانات ورزشگاه رو هم درست کرده.توپ رو داده گفته بازی کنین.بد بازی کردن خودمون رو نباید بندازیم تقصیر بقیه.

2.به قول یکی غم دریچه ی ورود به آرامشه.غم خاصیت های خیلی زیادی داره.
به قول سایه
چه مبارک است این غم که تو در دلم نهادی/به غمت که هرگز این غم ندهم به هیچ شادی

3.عشق = علاقه ی شدید،بی منطق و صرفا قلبی که نمی دونی کی و چرا ایجاد شده.
علاقه به پدر و مادر قلبیه.بی منطقه چرا که ما تو خیلی مسائل منطقی باهاشون اختلاف نظر داریم.و در ضمن زمان ایجاد این عشق رو نمی تونیم مشخص کنیم.

4.یه مقاله ی خیلی قشنگی می خوندم اون زمان به اسم "فتنه ی فتنه".گیر دادن اینا به فتنه خودش یه فتنه ی جدیده که بسیار بسیار مضره.ولی چه میشه کرد.اون قشر افراطی تاریخ هیچ وقت نمرده...

5-دکلمه ی داریوشه.درسته؟

6-با تاخیر طولانی تبریک میگم تولدها رو!!!

باز هم معذرت مینا که نبودم.ببخشید...

سلام.ای بابا خواهش میکنم.منکه وبت نمیتونم بیام.
هرچی آدرسشو میزنم باز نمیکنه.
باگوشی هم ک باز میکنه نمیشه کامنت بذارم....
شوما هم باید ببخشی خلاصه...اگه بتونم مرورگرمو عوض کنم و بیام وبت!!

1/آخه علیرضا همیشه شرایط مثه این زمین بازی انقد محیا نیست.
یه وقتایی یه تفاو.ت هایی هست که تنها کسی ک اونو ایجاد کرده خداست و تنها کسی ک حکمتش رو میدونه خودشه.این خیلی سخته ک بخوایم خدارو مقصر نکنیم.یعنی حداقل برای خیلی از آدما قبولش سخته و ایمان زیادی رو میطلبه...!!:

2/

3/دقیقا!!!من بعضی وقتا وقتی به پدرو مادرم فک میکنم اشک تو چشام میاد.آخه واقعا خیلیییییییییی دوسشون دارم.واقعا هیچوقت نمیتونم تصور کن درداشون و مریضیشون و خدای نکرده نبودشون رو...
از خداهم ممنونم بخاطر این عشق شیرین!!!!!!!!

4/آره واقعا خودش یه فتنه ی جدیده ک باعث فتنه های دیگه هم میشه.منکه اصن دیگه هیچ اعتمادی به هیچکدوم از دست اندرکارای کشورم ندارممممممم

5/آره...اوش یه تیکه دکلمه ست!!
خیلی دوسش دارم..

6/ممنون.!!

نه بابا.خواهش میکنم

kurd شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام مینا مطلب ومتن جدید نداری اگه میشه به مطلب نسل جدید بیفزا.

سلام...
ببخشید درگیر بودم...چشم..

mehrsav دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.mehrsav.blogfa.com

عفو کردن خطا،
انتقام ملایمی است.

اوهوممممممممممم

فرزانه پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ب.ظ

سلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم نعمتک من

سلووووووووووم خرک من

kurd سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ http://maneziba.blogsky.com

سلام مینا kurdهستم لطفا لینک کن وب جدید مو.ونظربده

سلام.چشم

تنهاترین سردار چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ

نمیخوای اپ کنی

وقتشو ندارم آخه

مینا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.ghandile-ehsas.blogfa.com

سلام مینایی خوبی؟
خیلی وقته نبودم دلم برات تنگ شده بود
بعد از 2 مآه برگشتـم...

سلام عزیزم...
منم همینطور...الته خعلی وقته که نیومدم وب

farzad شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.farzad1382.blogfa.com

سلام خالو اپم بیا

چششششششم

مهدیه چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام مینو جون
حالت خوبی؟
اومدم با یه کم تاخیر تولدتو اینجا هم تبریک بگم البته روز خودش که خوب تبریک گفتم
تولد خودتو آقا فرزاد و نگین خوشکله هم تبریک میگم با هم پیر شین الهی..

سلام زنداداش عزیز...
ممنون بدنیستم...

مرسیییییییییییییی خیلیییییییییییی لطف کردین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد