*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

به سراغ من اگر می آیی، نرم و آهسته بیا،مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من.
*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

به سراغ من اگر می آیی، نرم و آهسته بیا،مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من.

نسل ما....!!!



"این نسل دارد از دست می رود، این نسل در میان دو پایگاه تجدد و تقدم، دو قطب مجهز و شکل گرفته ی سنت و بدعت، املیسم و فکلیسم، ارتجاع و انحراف، مقلدین گذشته و مقلدین حال، کهنه پرست و غرب پرست، متعصب مذهبى و متعصب ضد مذهبى... تنها مانده و بى پایگاه و بى پناه...


این نسل نه در قالبهاى قدیم موروثى مانده است و نه در قالبهاى جدید تحمیلى و وارداتى شکل گرفته و آرام یافته، در حال انتخاب یک ایمان است، نیازمند و تشنه است، آزاد است اما آواره، از مذهب ( آنچنان که هست و بر او عرضه می شود) گریزان است و از آن نومید...


این نسل  در جستجوى مکتبى ست که به او انسان بودن و به جامعه اش آزادى و آگاهى و عزت و به او ایمانى روشنگر و سلاحى اعتقادى در مبارزه با جهل و ذلت و اسارت و عقب ماندگى و تضاد طبقاتى ببخشد...


اگر می دانید که اسلام راستین می تواند به او پاسخ این نیازها را بدهد، اگر معتقدید که تشیع راستین علوى به او چنین سلاحى را می بخشد، براى او، براى اسلام و براى تشیع کارى بکنید... "


سلام....!!!


29خرداد.....!!


خیلیامون میدونیم که چنین روزی دکتر شریعتی رو از دست دادیم....

البته خیلی سال پیش که خود من هم نبودم و در حال منحصرا مدافع و علاقمند به کتابای ایشونم...!!

بخاطر همین بود که این متن بالا رو از کتاب "پدر مادر ما متهمیم" انتخاب کردم و میخوام یه ذره هم خودم درموردش حرف بزنم:


مدت هاست که به این فکر میکنم نسل من , نسل دردکشیده ایه...


از همون ابتدای تاریخ که جنگها بر سر قدرت بوده و کشورگشایی...ازاون زمانی که اسلام رواج پیدا میکنه و در مقابله با اعراب جاهلیته و این جاهلیت خیلی کارا دستمون داده....ازاون مدتی که پیامبرو امامای معصوم بخاطر مسائل مذهبی و سیاسی,نبرد داشتن و به ناحق کشته شدن... و از همون زمان نظام شاهنشاهی و این همه دردی که روا داشتن...


و حتی اون انقلاب چنددهه ی گذشته که خیلیا رفتن...

حتی اون 8سال دفاع مقدسی که خیلی از جوونا خیلی از پدرا و خیلی از عزیزامون ازبینمون دردمندانه رفتن...

رفتنی که هنوزم دردش حس میشه...!!!



احساس میکنم این همه کشتار این همه نبرد این همه دفاع و انقلاب هنوزم نتونسته آرامش اساسی مارو تضمین کنه...

هنوزم که هنوزه باید منتظر یه جنگ هسته ای باشیم که هرروز همه ی دست اندرکارای مملکت دنبال تجهیزات اون هستن...


آخه چرا نباید نسل ما بعدازاین همه درد...الان به آرامش و شادی رسیده باشن؟

چرا هنوز بعدازااین همه انقلاب و این همه دفاع هنوزم یه جای کارمون میلنگه؟


من این نسل رو دوست ندارم

,نسلی که راحت دروغ میگه,راحت مرتکب قتل میشه,راحت خیانت میکنه...

نسلی که سوخته و هیچوقت از گذشته و آیندش خیالش راحت نبوده....

نسلی که ...





"براى این نسل کارى بکنید، براى او خوراک فکرى تازه فراهم کنید، براى حرف زدن با او، براى شناساندن اسلام و تشیع و فرهنگ و تاریخ و ایمان و توحید و قرآن و محمد و على و فاطمه و کربلا و امام و عدالت و امامت و جهاد و اجتهاد... زبان تازه اى بیافرینید، دست به خلق یک رنسانس اسلامى، یک نهضت انقلابى فکرى، یک جوشش نو و نیرومند شیعى بزنید، و گر نه این نسل از دست می رود، این فرصت از میان می رود، این ایمان و این مذهب به فردا نمى رسد، هنوز که می توان و هنوز که می توانید، کارى بکنید."





پی نوشت 1 :


متنفرم از آدمای دو رو ...

آخه آدم ابله .. یه جا میشینی طرف یه جناح رو میگیری و یه آدم ابله تر از خودت رو هم گیر میاری ...رو مخش کار میکنی...بعد وقتی از راه به درش کردی اونوقت میری پشت سرش بدشو میگی؟

آخه تو رو چه به کتاب مقدس قرآن؟


مگه مذهب ما , خاله بازیه که به این راحت اونو به بازی میگیری؟
هیچ شناختی از خدا نداری...انقد پستی که توی گزینش شغلیت براشون از 2رکعت نماز جمعه و چندتا چیزی که حفظشون کردی حرف میزنی؟؟؟!!!


پی نوشت 2 :


ماه خرداد خیلی عزیز داشته ...


دکتر مصطفی چمران...که انشالله توی پست بعدی میخوام درموردش بنویسم...!!


تولد آقاسید حسین همکلاسی عزیزمون...


تولد زنداداش عزیز...


پیروزی ایرانیا  و رفتن به جام جهانی...(البته اینو بخاطر فرزاد گذاشتمااااااا...)


و مهم تر پایان امتحانای مزخرف ....!!!



پی نوشت 3 :


این روزا همش دارم این آهنگ رو گوش میدم...


شاعر :اردلان سرفراز



آخـــه تا به کـــی آروم بشینیم ؟ حســـرت بکشیم  , گریه ببینیم...


ای زن تنها، مرد آواره , وطــن دل توست , شده صد پاره...


پاشو کاری کن فکــر چــاره باش , فکــر این دل پاره پاره باش..........



نظرات 58 + ارسال نظر
تیراد پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ http://arashk60518.blogfa.com

اگر ازادی نباشد هیچی بدر نمیخورد! اجبار در هر چیزی نتیجه عکس میدهد حتی در دین! حتی باعث میشود اون یه ذره ایمان هم از بین برود ! این موضوع در موارد دیگه هم صدق میکنه! مثل اینکه به زور بخوای مذهب آدما رو ازشون بگیری در هر صورت تنها ازادی هست که به انسان راه درست را نشان میدهد!

به این نکته توجه نکرده بودم که اجبار نتیجه ی بالعکس میده...
برام جالب بود باید بهش فک کنم...!!

گندم پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

میبینم که بعد ز مدت با انرژی خیلی زیادی برگشتی چون پست خیلی پرباری بود.
نسل سوخته.....ناراحت کنندست پس چیزی ندارم بگم
ادمای دورو فقط و فقط لیاقت دارن ازشون سو استفاده بشه.
خب متاسفانه ماه خرداد تنها برای من مورد اخر یعنی تموم شدن امتحانا رو داشته

بعله دیگه...البته هنوزم اون انرژی ای که اوایل داشتمو ندارم...

واقعا...این سکوته خیلی معنا داره...که از درد هیچی نگیم...!!!

خب این خودش خیلیه که گندم...من واقعا یه کوله بااااااار غم از رو دوشم برداشته شد با پایان امتحانا...

✘سمانه✘ پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

+ نسل من ...
نسل تو ...
نسل سوخته !

+دمت گرم مینا ؛ راستش چند وقتیه درگیر آدما شدم ؛ اونایی ک راحت دوروغ میگن ...
قبلا مردم اگ دوروغم مگفتن زبونی بود ...
ولی اینقد پیشرفت زیاد شده ک ملت با چشاشونم دوروغ میگن ...

+ نسلی ک اعتماد توش هیچ معنایی نداره!
اعتقاد ...
همچنین ...

+باورهای از دست رفته !
مرام های مرده ...
اعتماد های زنده ب گور شده ...
برسر کدامین مزار فاتحه بخوانیم ؟>!

نسل گیج!!!!

درسته سمانه همه ی این توصیفاتو قبول دارم...
واقعا حتی 1درصد هم امکانشو نمیبینم که آدما انسانیت داشته باشن...

فقط میشه سکوت کرد...

✘سمانه✘ پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

+ به امید روزی ک درد تنها حس مشترک بین ما آدما نباشه .../.

به نظرت چنین روزی هست؟

✘سمانه✘ پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

+ پی نوشت 1:
بعضیا حس میکنن ما گوشامون درازه ...
درصورتی ک نمیدونن صدای عرعر کردن خودشون گوش هفت آسمون رو کر کرده ...

+به بعضیام باید گفت تو نمیتونی رو پاهای خودت وایسی ...
چ برسه ب حرفات .../.

مرده شور این بعضیا رو ببرن اصن!!

✘سمانه✘ پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

پی نوشت 2:
بله بله صد در صد ...
تولد پسر همسایتونم بوده ...
از همینجا میتونی تبریک عرض کنی ...
حالا درسته دیر شده ولی من قبول مکنم ...

ماشالاااااااااااااه این خو از همه مهمتره که تولد پسر همسایه مون بوده و سمانه خانوم یکی پست نذاشته تو وبش!!
ببین من تولد همکلاسیمم اینجا تبریک گفتم ولی تو تولد آغاتونا نذاشتی...!!!

خب بهشون تبریک مگم...ایشالله که از دست تو خدا بهشون صبر عطا کنه ...

خیلی بزرگواری که قبول کردی...یه دنیا ممنون...!!

✘سمانه✘ پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

پی نوشت 3:
قشنگ بود ...
باید خودمون ب فکر خودمون باشیم ...
باید ی روز خوب رو بسازیم ...
باید بلند شیم و منت دستای هیشکی رو نکشیم .../.

دقیقا....باید یه کاری کنیم...نباید بذاریم برامون تصمیم بگیرن...

✘سمانه✘ پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

+ خب حالا گذشته از وب و پست و اینا:
سلاااااام عزییییزم (خواهشا با ادب باش )
خوبی ؟!
چ خبروکا؟

خوش گذشته ؟
اینروزا برا همه آرامش آرزو مکنم از ته دلم ...
مینا واقعا برات آرامش همیشگی رو آرزو مکنم ..

+پایدار باشی /.

سلام خرررررررررکم...
بدک نیستم...حالا که جدیدا من انقد بامعرفت شدم تو کم پیدا شدی

مهم نیست خوش بگذره...مهم اینه که خوب بگذره...
(ویکتور سردار قلب خویشت)

ببین چطو همینطر جمله از خودم درمیارم...!!

مرسی عزیززززززززم واقعا تنها چیزی که آرزوشو دارم همین چیزیه که تو برام آرزو کردی..واقعا ممنونم رفیق!

قربون تو...

سرباز جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

چقدر قشنگ بود متنی که انتخاب کرده بودی.
نوشته های خودت هم قشنگ بود.
لینک دانلودش رو هم میذاشتی دیگه...

ممنونم...

آخه اکثرا این آهنگو گوش دادن خیلی قدیمیه/.
تو گوش ندادیش؟

هدی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:20 ق.ظ

سلام بینی قشنگ !!خوبی؟
فرزانه بینیش قشنگ شده خیلی دلم مخاد ببینم چطوری شده...
در مورد پستتم چیزی به ذهنم نمرسه فقط اینو می دونم که یکی از برزگان در زمان جنگ ایران وعراق گفته که نسل امروز از لحاظ روانی مشکل دارن بخاطر صدای آژیر و جنگ وصدای توپ و...
نسلی که او در موردشون حرف مزده الان مامان باباهای ماها هستن پس ماها هم که تحت تربیت اوناییم یه جورایی همین استرسا ودغدغه ها رو داریم ایشالله نسلای بعدی ما چنین مشکلاتی ندارن ...
ربطی به پستت نداشت ولی خب یهو یادم اومد دلم خواست بگم دیه...

سلام.بر تو که حسرت دماغ خوکشل منو میخوری...!!
فرزانهههههههههه بینیش که قشنگ بوده...اینو هرگز فراموش نکن...
اما قشنگ تر شدههههههه نمیدونم باید بذاریم زمان بگذره...
البته خانوم خدمتکار شما بهرحال نباید دحسرت دماغ منو بخوری.چون اگر حتی بری بیمارستانای خارجم عملش کنی مثه من قرار نیست بشه...!!

اوهوم.یاد یه شعر از فریدون مشیری افتادم که میگه :

روزگاری است که پرواز کبوتر
در فضا ممنوع است
که چرا
به حریم حرم جت ها
خصمانه تجاوز شده است...


چی بگم والا...ولی مطمئنم که ما مردم ازاین همه درد جون سالم به در نخواهیم برد...

خوش اومدی خانوم اچ تی سی!!

طرب جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ق.ظ http://hesamtarab.blogfa.com

واقعا شما حرف دلم رو زدید احسنت به این حمیتتون

خواهش میکنم...!!
ممنون که سرزدی بهم ...

تنهاترین سردار جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ http://amirhoseinkhodai.blogfa.com/

بله نسل ما نسل داغونیه شما هم وبتونو تغیر دادید

داغون که چه عرض کنم...
نه یه تغییر ساده در حد تغییر دادن قالبم.آخه اون خیلی تیره بود...

دیوانه جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااام
خاله اپم فقط 2بار صحیحشده چکارش کنم

سلاممممممممممم
چی؟منکه منظورتو نفهمیدممممممم خاله جوووون.
فرزاد اخرش این بلاگفا از دست تو فرارررررر مکنه...
الان میام بهت سرمزنم ببینم چه گندی زدی...

مینا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.ghandile-ehsas.blogfa.com

چه پست عالی ای!!
خوشحالم که توش شکست عشقی و از این صوبتا نیست!!
مینـایی خیلی قشنگ نوشتـی...واقعا تن نسل مـا همیشـه باید یه جوری بلرزه...حالا شکلش فرق میکنـه ولـی همیشـه لرزیده...
امیـدوارم ایـن وحشت هـآ تموم بشـه و همه مردم دنیـا بـه آرامش برسـن...چون خیلیـا وضعشـون از مـا بدتـره...
8سـال دفـاع مقدس مـا خیلی از عزیـزا و بزرگـانمونُ از دست دادیـم...
منـم عـآشق نوشتـه هـای شریعتـی ام...
و شهیـد چمـران...
و خیلیـآی دیگه که رفتـن...از بچـه هـای صـاف و ساده و لوتـی و کوچـه بـازاری گرفتـه تـا بزرگـایی مثل چمـران و شریعتـی و بابایـی...
حیف بودن...واقعـا حیف بودن...
آدمـآی دو رو...واقعـا چطوری میتـونن دو رو باشـن؟! سختـه بـه خـدا!!
تولد زن داداش شمـآ هـم مبارک عزیـزم
یوهـــــو...زنده باد ایـران...رفتیـم جـآم جهـآنـی
ای زن تنها، مرد آواره , وطــن دل توست , شده صد پاره...

ممنون عزیزم...
ای بابا مینا جون شکست عشقیمووووووون کجا بود...!!
خداراشکر هنوز درگیر این چیزا نشدم ...

منم امیدوارم ...ولی فکر نکنم امیدم جون بگیره...
چون همینطرو هرچی زمان میگذره این آرامش کمتر میشه...

آره خیلی از عزیزامون رفتن که واقعا معرکه بودن زا نظر شخصیت...
حالا وقت بشه درمورد هرکدومشون یه پست کوچیکم بذاریم ارزش کارشون رو یه کوچولو جبران میکنه (شاید)

آخی چقد تو خوبی...!!
ولی واقعا آدمای دو رو بدترین نوع انسانن دیگه...
من اصن موندم خدا چرا اینا رو خلق کرده؟

زنده بادددددددد ایران..
قربونت ..

دختر آسمان! شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ http://aseman-man.blogsky.com

سلام مینا جان..
راست میگی این نسل مونده بین یه دوراهی سخت...
اما بیشتریا راهی رو انتخاب کردن که راه غربه،راه بی بند و باری،راه راحت طلبی....


تا حرف از مذهب و معنویت هم پیش میاد.....
سرشو بر می گردونه و انگار می خواد بره،حوصله ی این حرفارو انگار نداره....
انگار گوشش پره از این حرفا....

خوب وقتی اینطوری می کنه،تو چجوری حالیش کنی؟

سلام...!!

ببخشید عزیزم من یهویی کامنتتو تیک زدم فرستادمش تو سطل آشغال.
الان کپیش کردم دوباره گذاشتم...!!
یهو نگی چرا تاریخشو ساعتش فرق کرده ...!!


واقعا تا چندوقت پیش فکر میکردم اینکه میرن خارج راه اشتباهی رو میرن ولی حالا واقعا حس میکنم اونا حالشون بهتره...!!

آره واقعیته.گوش همه مون پره.
چون حتی بحث کردنش هم فایده ای نداره...

آخرش حالیش میکنم...حیف که بدجور عصبانیم...

سرباز چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

نه. گوش ندادم خب....

سلام...
چشم لینکشو میذارم برات...!!

فرزانه چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ http://rahgozar70.blogsky.com

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام مینیج
قربون این نوشتنت برم که نوشته هاتم عین خودت عقشه
قسمت هایی که از کتاب پدر و مادر ما متهمیم انتخاب کردی خیلی قشنگ بودن و خوشم اومد.
واقعا همینطوره نسل ما از مذهب فراری شده و نا امید.
یه عده ای هستند که خیلی پایبند هستن و خشک مذهب. یه عده ای هم تا اسم مذهب میاد پشتشون به هم میلرزه. هر دوتاش اشتباست.
حالا باید چی کار کرد که این مشکل حل بشه خانم بکیل؟؟
زبان تازه آفریده شد برای این نسل؟؟؟ یا از دست رفت؟؟؟

آدم دو رو که میشه خیلی بی وجود میشه.

مینا این آهنگ را من گوش دادم؟؟؟
منتظر پست بعدیت هستیم.
خدافس

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خرکممممممممممممممم!!
چه عجب ازاین ورا راه گم کردی خانااااااااااااام عملی......

مرسی عزیزم...خودم که فک نکنم آش دهن سوزی باشم...درمورد نوشته هامم که لطف داری تو همیشه...

والااااااااا وکلا که نه وقتشو دارن:دی
و نه مامور به چنین وظیفه ای هستن...
ولی به نظرمن راه حلی نداره...یعنی خیلی رسوخ کرده....
باگرم داشته باشه خیلییییییییی ضررها زده میشه...!!

نسلمونم که به ظاهر هنوز باقیه و از دست نرفته ولی به ظنرمن چیزی هم از درونش نمونده...!!

اوهوم.دققیا بی وجود میشه...!!

نمیدونم.اون آهنگی که من تو اول دبیرستان خیلی گوش میدادم و خیلی عزا توشه...!!مامانم همش دعوام میکرد وقتی گوش میدادم ...آخه خیلی ناااااااله ست...!!
ولی 50درصد فک مکنم گوش داده باشیش...!!
روزای روشن ...خداحافظ...سرزمین من خداحافظ...
آشنا نیست برات؟

فعلا منتظر بیشین پس (((((:
خدافس؟؟؟؟؟؟؟؟داشتیم؟؟؟؟؟؟؟
درمورد کامنت خصوصیتونم عرض کنم که چشششششششششششششششششششم شما به بزرگواری خودتون ببخشت...!!
تو نمیدونی که تو با بقیه فرق داری کلا؟؟!!!؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام گفتم به من نگو دیه این واژه را
هییییییییییییییی برای دومین بار امروز آهنگ"همدم" معین به گوشم خورد اتفاقی!!! دلم را از جا مکنه میدونی که چرا؟؟
نمیدونسم آپی خو رفیق بعدشم مریض احبالک بودم خو مگرنه اینجا خونه امیدمونه
آفرررررررریییین این آش دهن سوز را خوب اومدی
قبول دارم رسوخ کرده. مثلا چه ضررهایی؟؟؟؟

جدی همون روزای روشن خداحافظه؟؟؟؟ بابا این آهنگ را شونصد بار گوش دادم. خودت دادیم دبیرسون که بودیم.
خدافس!!؟ هان داشتیم. مخصوصا این چند ماه که سلامی و دیدنی هم توش نبود
جوآف خصوصی را اینجا نمدن این چشششم ها هم زیاد شنفتم و ولی عملیش نکدی

سلام...!!ای بابا ..اصن مخوام بگممممممممممممممممممم
به کسی چه...!!!

اخی...بله که میدونم چرا..
خیلی قشنگه....!!

ای بابا...خونه ی امیدددددددددددددددددددد....
خب پس خداراشکر که زودتر خوب شدی...!!!

حالا من یه چیزی گفتم که چشمم نزنی...وگرنه میدونی که خیلی آش دهن سوزی هستمممممممممممم...!!

خیل خب.پس چکارت کنم که اصن یادت نیست گوش دادی یا نه...
میدونستم بهت دادم که گوش بدیش...!!

سلام و دیدن توش نبود؟من دوشنبه 2هفته پیش خونه تون بودماااااااااااااااااااااااااااااا...

چش این دفه عملیش مکنم....
ولی تو باید بفهمی هر خری فرزانه نیست..((((::::

sang e sabur پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.zaherobaten.blogfa.com

سلام مینا خانوم گل.
قلم قوی و ذهن مرتبی دارید. بهتون تبریک میگم...و با حرفاتون موافقم...
قشنگ نوشتین.
و خیلی ممنون از حضور گرمتون.

سلام سنگ صبور عزیز...!!!
ممنون عزیزم شما لطف دارین به من...!!!
خواهش میکنم.شما دوست صمیمی ترین دوست من هستین دیگه بایدم بهتون سربزنم...!!
شما هم خوش اومدی...!

گندم جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ب.ظ http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

سلام مینا جون
پستای مفصل اما با فاصله زمانی زیاد
نمیگی دلمون تنگ میشه
امیدوارم حالت خوب باشه عزیزم
شاد باشی

سلام...!!
نه اتفاقا اصمیم گرفتم زود به زود پست بذارم...!!
آخی...چشم محض دل شما هم که شده زود به زود میذارم...
ممنونم.منم همچنین گندم عزیز...

ر.س یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ http://parishanie-man.blogfa.com

سلام مینا جونم..
چطوری؟!!
خوبی؟!!!ببخشت دیر شد..این سری با هزار بدبختی میام اینترنت..هم مودمم خارگری درمیاره هم موسم خراب شده گیر مکنه..بوخشیو..خب؟!خر شدی؟!!!!هههه
.
بعععله..دکتر شریعتی که واقعا خداش بیامرزه..حرفاش خیلی خوب و دقیقه..انگاری تو دوره زمونه ما بوده که انقد حرفاش به دلمون میشینه..
.
نسل ما..خب دردکشیده رو نمیدونم..بنظرم درد کشیده بیشتر نسل قبل ما هستن که جنگو حس کردن.. ولی نسل ما بیشتر محکومه..محکوم به قبول کردن چیزایی که شاید باورشون نداره..
میدونی یکی معلم دینی داشتیم خیلی حرفای جالب مزد..مگفت خوبی دوره ی ما این بود که راهمونو خودمون انتخاب کردم..ولی شما اینجور نیست براتون..پس زحمت خودتون بیشتر مشه که باید بگردد دنبال راهتون..

سلام...!!
بله دیگه ابزار خر شدنت کاملا عالی بود...!!
البته این موس و اینا بهونه ست تو معرفت نداری...
یادمه شعره افتاد که میگه :این تلفن خراب نیست تو معرفت نداری...!!

این نسل ها همه شون به هم پیوند خوردن...
اگه هم ما دهه هفتادیه دردی نکشیدیم مسلما اثراتش دردی بهمون تزریق کرده...!!

جالبه.
خب راهی که اونا انتخاب کردن به ماهم تحمیل شده دیگه نه؟

ر.س یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ http://parishanie-man.blogfa.com

آره دورویی چیز ناخشیه..ولی الان همه چی رو دورویی داره مچرخه متاسفانه..
حالا کی آزرت داده بوگو بزنمش!!!
.
آره خرداد که ماه خشی بود..بجز امتحانا که حالمو هم زد!!!
.
این آهنگم گوش ندادم..برو آهنگ پاشاییو گوش بده حال کن...

فیییییلا

اونی که دورو باز ی درآورده حتی کامنتم گذاشته ولی تاییدش نکردم.
بعضی وقتا حالم بهم میخوره از اینکه انقد خرررر فرض میشم...!!!

بی خیال بابا...تو که فک کنم تنها ترم درخشانت همین یکی بود ترم بود.
خاطره میشه دیگه...!!

خب گوش بده.این خوانندش مادر پاشایی و یگانه و ایناست...ههه

فیلا و زهر مار...!درست حرف بزن دانشجوی فسق و فجور..!

علیرضا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ http://aloonak14.blogsky.com

سلام حاجی.چطوری؟خوبی؟خوش می گذره؟
پستت که حرف و بحث زیاد داره.ایشالله سر وقت میام مفصل نظرمو می گم...

سلام آغا علیرضا...چه عجب بابا...طاه گم کردی...
خوش که نیمدونم ولی داره میگذره دیگه...

باشه هرجوری که شما راحتی...ما منتظریم...!!

ر.س دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ http://parishanie-man.blogfa.com

سلللللام..
خیلی لووووسی..باور کن موسم خرابه چندروز یهویی گیر مکنه وباید ریسیت کنم باید برم از در مغازه ی یار یتا موس بخرم!!!!

آره..مگم که نسل ما نسل محکومه..تو هر جامعه ایم بنظرم این نسل وجود داره..چون هرجا انقلابی بشه ممکنه نسل بعدی نتونن اون انقلاب و دلیل انقلابو باور کنن و قبولش داشته باشن..

جدی؟!!خب بوگو کیه بیوینم با چه جرئتی آزر تو داده..

مینا معدلم افتضاااااااااااااح شد..یعنی افتضااااحااااااااا..نوچ نوچ..

اقه من برات شکلک قلب و عشق و اینا گذاشتم تو هی ضایعم کن خب؟!!!!!

سلام راسیه خاناااااااااااااااام عسیس...!!
(ببین از الان هندونه هاتو شورع کن بگیر دیگه )

آخی الاهی بمیرم مخوای خودم برم برات موس بخرم؟
شما یکی زحمت بکش زنگ من بزن من همین الانب ارت موس مخرم میارم.نبینم آغامون ناراحت موووووووس باشتن..!

خب پس منظورت از محکوم این بوده...!!
کلا خوشم نمیاد از اینکه انقلاب میکنن برای چندسال آینده...!
یااینکه اقلیت ضد انقلاب باید مطیع اکثریت باشن...!در حاللت کلی میگمااااااااا.نه مثلا انقلاب 58 خودمو.ن...1!

تو نمشناسیش عسیسسسسسسسم....!!
یکی از دوستای وبلاگیه....!!ارزششو نداره...!!


عه!!مگه معدلا رو زدن؟
یعنی من چند شدم عایااااااااااااا؟!!!!؟
تو چند شدی راسیه؟؟؟

من کی ضایعت کردم آغا...چرا الکی مخوای زمنیه های طلاقو جور کنی.میبینی که من دارم با دل و جوووووون باهات زندگی مکنم...!!
خداااااااااااااا..

✘سمانه✘ سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

خـلاصـــ ــ ـــه ی این روزهـایـم

همـیـن دو سـطـر می شـود :

تـــــــو ایـنـــجـا نیستی

و حـال من بد است؛ بدِ ، بدِ ، بدِ

ای بابا....

✘سمانه✘ سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

# دمت گرم مینا ؛ همین ک حواست ب نوشته هام هست ...

# همه ک میگن بد اخلاقی !
منم واسشون دلیل آوردم ...
آدم ک قرار نیست با همه خوب رفتار کنه !
والا !

ولی اونا قرار نیس بفهمن ک من بداخلاق نیستم !!!
حالا خدا وکیلی هستم؟!

بله دیگه بایدم حواسم باشه...!
نه خیرم بیخود میگن...!!

ولی بهتره با آدما خوب باشیم...

نه9 خداوکیلی من ازت هیچوقت هیج بدی ای ندیدم...!!

✘سمانه✘ سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

# آدم تلخ باشه بهتر از اینه ک با هر ... گرم بیگیره !!!!
قبول نداری؟

خوبی سگ اخلاقی اینه
ک هر گربه صفتی ب خودش اجازه نمیده
بهت نزدیک بشه .../.

# بازم دمت گرم مینای عزیزم ...
وجودت رو ؛ نوشته هات رو دوس دارم ...!

پایدار باشی/.

اوهوم قبول دارم....
ولی در کل من تلخ بودن رو دوست ندارم.
اعتقادم اینه که آدم باید جوری باشه که دل خودش آروم میگیره.
مثلا من وقتی با بقیه شادم و میخندم دل خودمم راضیه.
بعضی وقتا که اخم میکنم به خودمم بد میگذره...!!


خو یه وقتایی به منم میگن مینا باز سگ شد ه...
ولی در کل گاهی وقتا خشونت نیازه...

قربونت عزیزم.منم همینطور...
تو هم موفق باشی و همیشه شاااااااد...

✘سمانه✘ سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

# اصلا حواسم نبود ...
این روزا پری حالم خوب نیس
ناراحت نشو !!!
حالا سلاااااااااااااااااااااام خرک
خووووووبی؟!

# راستی کنکورم خو خیلی سخت بوده !
فک کنم ریحانه ...
!

.
.
.

آخی چرا رفیق؟
فک کنم حال خیلیا خوب نباشه....
ولی مهم اینه که میگذره و ...

سلااااااااااااااام....خانوم کریمی...
منم بدک نیستم.ولی نه .تا تعطیل شدم حالم زیاد خوب نیست.
همش گردن گیرم نمیدونم چه سرطانیه که من بهش حساسم..!!

جدی؟
ریحانه چی؟قبول نمشه؟
مششششششششه بابا...
تو هم خو کنکور کارشناسی داشتی نداشتی؟

یادت نیست گفتی دعا کن قبول شم.من دعا کردماااااا

علیرضا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ http://aloonak14.blogsky.com

سلام و درود!

خیلی از دکتر شریعتی حرف زدیم.چیزی که در نهایت میشه درباره دکتر گقت اینه که حرفاش همیشه تازه و مفیده.همین متنی که الان آوردی با این که 40 سال پیش نوشته شده ولی انگار دقیقا مال الانه.

ببین هر خشونت و حرکت تند و انقلابی باید حتما و حتما یه هدف و یه برنامه ریزی خیلی دقیق و حساب شده پشتش باشه.وگرنه اگه صرفا احساسی باشه به بن بست میرسه.ما این همه جنگ کردیم.انقلاب کردیم.این همه خون دادیم ولی به نتیجه مطلوب نرسیدیم.به خاطر این که برنامه و هدف و آینده نگری خوبی نداشتیم.

1.این قشر دقیقا همون گوسفنای کتاب قلعه حیوانات هستن!

2.آره.خرداد ماه پر حادثه ایه کلا!
تولد آقا سید و مشدی مهدیه هم با تاخیر بسیار زیاد مبارک باشه!!!

3.وطن پرنده ی پر در خون/وطن شکفته گل در خون....

سلام...

دقیقاااااااااااااا!!!
متنیه که دقیقا اوضاع الان رو تداعی میکنه...

ب علیرضا اونا هدفشون حفظ اسلام بوده.
ولی فکر نمیکنم که اسلام حفظ شده باشه...
یعنمی از لحاظ ظاهری آره ولی در کل نه فک نمیکنم که از درون حفظ شده باشه...!!
به خاطر همین نتیجه مطلوبی نداشته...

1/قطلعه حیوانات...بله دیگه...!!
2/مشدی مهدیه؟بله دیگه مبارک باشه...!!
3/داریوش...!!

آهنگ وبم میخونه؟
داریوشه هااااااااااا ...

تنهاترین سردار چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ب.ظ http://amirhoseinkhodai.blogfa.com/

سلام مینا خانم
الان که تحریم ها بر نداشته شده و میبینی که ارزونی شده
کسایی که کارای اقتصادی زیادی دستشون مثل هاشمی وخاتمی وطرف داران گردن کلفتشون شون
شروع کردن اجناس رو که نیاز مردم بود احتکار و کم کردن تولید وبه کلی تنش ایجاد کنند چرا
چون احمدی نژاد مانع کارهای خلاف اینها میشد(با کارای اشتباه احمدی نژاد کاری نداریم) این کار رو کردند تا احمدی نژاد رو دربین مردم بی مسولیت نشون بدن وحالا که کسی اومده که طرف دار اونهاست شروع به وارد کردن اجناس وارزون کردن اونها کردن ولی اون که هنوز کار اقتصادی رو شروع نکرده پس امیدوارم متوجه شده باشی
نه روحانی اگه بتونه بدون باج دادن تحریم هارو برداره خوب میشه

سلام...
خب پس قضیه ازاین قراره...

آره متوجه شدم...بیشتر ازاینم نمیخوام حرفی بزنم.
آخه شناخت کامل ندارم.باید بیشتر ازاین بشناسم و بعد قضاوت کنم.
ولی خب اگر بخواد به مردم کمک کنه تنها راهش همین برداشتن تحریم ها و ایناست...

میلاد پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ب.ظ http://kashancity.blogfa.com

سلام..
میسی که سر زدیو نظر دادین..
شهر یزد کلا خوبه مردمای ساده ای داره ولی به اونصورت پایه نیسن واسه خوشگذرونی.. همه اینجور نیسنا اونایی که من باهاشون برخورد داشتم اینشکلی بودن..
ولی چون از شهرمون کسی آزاد یزد نمیخونه یه مقدار برام سخت میگذره..
پارک هم که نداره یکی داره نزدیک ما اونم دوره پارک کوهستانو میگم..
من از یزد تا الان به اونصورت دیدن نکردم ولی کلا امنیتش خوبه امسالم جشنای نیمه شعبانو ترکوندن..

سلام .
خواهش میکنم...!!

اوهوم.خب تقریبا اکثر مردم یزد اینطور ی هستن.
اونم بخاطر آب .و هوای یزده که مردمشم اینطروی هستن...
ولی خب درکل همکه شون اینطوری نیستن دیگه..

نه بابا پارک که زیاد داره...نزدیک به شما کوهستانه .پارکای دیگه هم داره که...
بله امنیتش خوبه.
جدی ترکوندن؟منکه هیچکدومشو نرفتم..

فرزانه شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ http://rahgozar70.blogsky.com

سلام فنج کوچولوی حواس پرت.
فیلسوف ازت پرسید مثلا چه ضررهایی جوآفش را ندادی

سلام...
منظورت مینا خانوم عزیز بود مگه نه؟

فیلسوف خودش باید بگه.
یالا خودت بگووووووووووووووووووووووووو

طرب یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ق.ظ http://hesamtarab.blogfa.com

♥♥♥ واژه های بی نفس ♥♥♥

چی؟
فک کنم الان یعنی آپی..!چشم

علیرضا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ب.ظ http://aloonak14.blogsky.com

سلام مینا.

آره اونا هدفشون پاک و مقدس بوده.کارشون هم عالی.به وظیفه شون هم خوب خوب عمل کردن.ایرادی به اونا وارد نیس.ایراد به کسایی وارده که باید این خون ها رو مدیریت کنن که متاسفانه نتونستن

نه پخش نمی کنه واس من:(

سلام...!!

درسته...

باید پخش کنه.برو صفحه پایین سمت چپ رو آیکونی که برا موزیکه.playرو بزن...!!باید بخووووووووووووونه...

✘سمانه✘ یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

سلااااااااااام مینا ؛ خوبی؟
چ خبر؟!

امروز ب ریحان ز زدم ؛ گفت کنکور خوب بوده !
گفتم ک تو رو هم بی خبر نذارم .../.

چ خبروکا دیه؟!
مینا چرا این استادا ... هسن خداوکیلی .../.
روشون مشه این نمرا رو بذارن تو سایت؟
یعنی ب نظر تو خجالت نمکشن با این نمره دادناشون؟!

آخ آخ ک چق فحش خوردن این روزا .../.
خخخخخخخخ

سلام عزیزم.
سلامتی...!!
عه پس خداراشکر.لابد دو رقمی یماره دیگه...
ممنونم...

هه...نمرات بد شدی؟
منکه هیچی.دیگه بیخیال نمراتم شدم...هرکار میکنم قرار نیست نمره خوب بیارم...!!

تو هم غمت نباشه مهم اینه که تنت سالم باشه...!!

فحششون نده خوبیت نداره...
خخخخخخخ و مرگ!!

[ بدون نام ] یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

آیکن یک عدد مینـای شرمنـده...
ندیده بودم خو...ببخشید
منـم تورو با اسـم کوران غم و سختـی لینکیدم

پیرم که شدی اسمتو یادت رفته بنویسی!!!
ای مینای همیشه شرمنده!!!خخخخخخ

ممنونم مینا جون.ولی من خیلی وقته لینکت کردمااااااااااااا

میلاد دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ http://kashancity.blogfa.com

سلام..
خوشحالم که برداشت بدی از نظرم نکردی...
منم گفتم همه مردم یزد اینشکلی نیسن بعضیاشون اینشکلین..
دارم بیشتر با ملت یزد آشنا میشم..
تابستونم در خدمتشون هستیم..
در کل از آشنایی با شما و شهرتون خوشحالم..

سلام...!!
مسلمه که هرگز برداشت بدی نخواهم کرد...
چون بالاخره حقیقت رو باید پذیرفت...!!

خداراشکر./امیدوارم مردم یزد برات بهترین ها رو ایجاد کنن و ازدستشون آزرده نشی...!

منم همینطور...موفق باشی...!!

میلاد سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ب.ظ http://kashancity.blogfa.com

سلام..
ایشالا..
منم همینطور برا شما بهترین هارو آرزو میکنم..
نه الان امتحانا پایان ترممونه نمیتونم آپ کنم هر وقت آپ کردم بهت خبر میدم..

سلام...
ممنونم...
باشه مرسی...

فرزانه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ب.ظ http://rahgozar70.blogsky.com

حالا ضرراش را نمیگین؟؟؟

نوچ!!

فرزانه چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام رمضان بر شما مبارک

سلاااااااااااااااااااااااااااااام
برشما هم مبارک خانوووووووووووووم

فرزانه شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ق.ظ http://rahgozar70.blogsky.com

سلوم
آپ کی میکنید؟؟؟؟

سلووووووووووووم.
نمیدونم...شاید همین روزهاااااااااااااااااااااا
ولی انقد بی حالم حتی حس نوشتنم ندارم...
با دهن روزه...

تنهاترین سردار شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ http://amirhoseinkhodai.blogfa.com/

سلام خوب هستی شما
اره فریدون مشیری شعرهای خیییییییییلی خوبی میگه
اسم وبت دختر پر حرف
البته حرف زیادی خوب نیست
شما خیییییییییلی خوب حرف میزنید وبا این نوع نوشتن به بهترین شکل منظورتون رو میرسونید و این پرحرفی نیست

سلام.
ممنونم...شما خوبین؟

اوهوم.واقعا من خیلیشاو دوست دارم.هرموقع کتاب شعرشو میخونم برام تازگی داره...!!!

آخییییییی ممنونم...ولی خب کلا پرحرف زیادیم نیستم یعنی وراجی نمیکنم.فقط بحث و گفتگو رو خیلی دوست دارم...بخطار همین شاید پرحرف به نظرمیام...
ممنونم زا تعریفتون امیدوارم همینطروی که گفتین باشه...

تنهاترین سردار یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:16 ب.ظ http://amirhoseinkhodai.blogfa.com/

درست به دنیا هیچ اعتمادی نیست این همه درس خوند اخرش
خدا رحمتش کنه
ممنون که سر زدید

چی میشه گفت...
بالاخره سعادت آخروی بهترین چیزه...
خواهش میکنم...

فرزانه دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ http://rahgozar70.blogsky.com

میتــرســم…

کسـی بــوی ِ تنـت را بگیــرد

نغمــه ِ دلـت را بشنــود

و تو خــو بگیــری به مـــآنـدنـش!!!

چـه احســآس ِخـط خطــی و مبـهـمـ یسـت!

ایــن عــآشقــآنـه هــآی حســود مــن …

آخی.خیلی قشنگ...!!

فرزاد سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مینا... اپم بیا

سلاااااااااااااام...
چشششششششششم عزیزم...
فقط حواست باشه که دیگه به من نگی مینا.
من خاله مینا هشتم.بگو خب!

گندم سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ

آپ نمیکنی مینا جون؟منتظرما

حسششششش نیست..
ولی چشم ..

فرزانه چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 ب.ظ http://rahgozar70.blogsky.com

لغت نامه هاى دنیا را باید آتش زد ! جلوى واژه ى نبودن نوشته اند : “عدم حضور شخصى یا چیزى” ؛ همین ! چقدر نبودن تو را ساده فرض مى کنند ؟!

وه..چه زیبا ...!!

✘سمانه✘ پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام مینا
خیلی بی ادب شدیا ...
ما نمیدونم تو این دانشگا همراه کی مشی ک اق روت تاثیر منفی هشته !
خخخخخخ و مرگ ؟
هان؟!

هیییی روزگاااار !!!!
حالا من خو دیدی اق بخشنده هسم و مبخشمت ولی دیه تکرار نشه !

حالا خوبی؟
چ خبرا؟>!
راستی تو نمیدونی کنکور کارشناسی ما کی هه؟
فک کنم کلا کنسلش کردن !
هیش خبری خو نیست ...
ما نمفهمم موخون چ کنن ...!
دعام کن
ما خو هیچی نخوندم !!!!

از این ب بعدم بگی مرگ و اینا من بدم میاداااا ...
حواست باشه !

سلام...
من؟بی ادب؟خواب دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟
منکه خیلی با نزاکت ادبی هستم.!!

تو خو بخشنده ای و شکی درش نیست.
ولی خیلی بی معرفتی.
انقد تک مزنم اس مدم اصن انگار نه انگااااااااااااار

خداراشکرررررررر بدک نیستم.
فقط این روزههههههههههه گرفتن پدرمونا دراورده...

هه!!کنکور توئه از من مپرسی؟هوشارنیستی؟!!!
ولش کن کنکور مخوای چه کنی...بیا پیش من علم و ابد بیاموززززززز

چشم دعاتم مکنم.به شرطی که بخونییییی!!خخخخخخخ

عزیزم مرگی که من مگم نهایت ابراز عشششششقه
چرا تو نمفهمی؟!!؟

✘سمانه✘ پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ

بعضـــــی دردهـــــا مثـــل "چایــی" میــموننـــ

با گــذشت زمـــــاטּ "ســــــرد" میشنــ

ولـــــی "تلخیــــــش" از بین نمیـــــره ...

وووووووووووووووووو!!!
خشنگ بود..!

ر.س شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ق.ظ http://parishanie-man.blogfa.com

سلوم

چاکر ضییفه..

ضییفه یتا احوال من نمپرسی چرا؟!!!اووووقه حالم بده..

یک کلمه هم باس با فرزانه اختلاط کنم..

فرزونه دیه نوینم بیای اینجا برا ضییفه قبلیت لاو

بترکونیا!!!!فمیدی؟!!!!دیه بار آخرت باشه این گفا بشش

مزنی..بگو خب!!!

سلوووووووووووم.
قربون آغامون...@@@

وووووو.چرا ؟چته؟منکمه همیشه احوالو مپرسم...

کی لاو ترکونده بچه مون خو اصن این کارا بلد نیست.
اصن بخاطر همینم بود که طلاقش دادم.خیلی بی اصولک بود...

مخواد بزنه.شووووووما بگو خب@!

good girl شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ http://aseman-man.blogsky.com

آپ کن دیگه!
خسته شد از بس اومدم دیدم متن همون قدیمیس.
زود باش !

چششششششششششششششم
شاید امروز یا فردا اپ کنم..

سرباز یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

سلام مینا جان.
خبری ازت نیست.
خوبی؟

سلام.
این ماه رمضونی واقعا حسش نیست...

بدک نیستم.شما چطوری؟؟!!؟

فرزاد دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ

سلااااااااااااااااااام خااااااااااااااااااااااااااله نمی دونم یا مو خوم فحشت بدم یا بزنمتاخه چی چیه این قالب وبلاگ

سلام خاله جاااااااااااان
چشه عسیسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قالبش خو خیلییییییییی پسندمه..

ر.س شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

سللام
خوئسسسی؟!!

خواستم بیام ابراز وجود کنم..!!

ضییفه عکسای شخصیمونو برا فرزاد نفرستاده باشی یهو!!!!!

فیییلا

سلام اغااااااا.خوفی؟بهتر شدی؟
باریکلا تو که همش ابراز وجود مکنی ان قلت هم نمیای...!!!

نه اغا عکسای شخصیمون جاش امنه.

قربانت

مهدیه سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ق.ظ http://bihamta2012.blogsky.com

سلام مینا حالت خوبه؟
شرمنده این مدت نتونستم بهت سر بزنم
آی جوونا ننشینید اینجا تا کسی کاری براتون انجام بده
خودتون اقدام کنید خودتون یه تکونی به خودتون بدین
همین اعتراض خودش خیلیه
همه بی خیال شدن
نصفش تقصیر خود ماست
هرچی پیش اومد قبول کردیم
اینا قرار نیست برا جوونای ما کاری انجام بدن
جوونا خودشون باید محکم باشن و جلو برن
یه مثال ساده بزنم
همین آلودگی شهر ما
یه استادی در مورد آلودگی هوای زارچ میگفت: شما خودتون نمیخواین وگرنه یه کاری میکردین
باید جلو رفت باید حرف زد باید انتقاد کرد راست میگه همه عقب نشستیم و فقط غر میزنیم که وای چقده هوا آلوده هست چقده پشه زیاده چقده هوا بده و...
خدایی چند بار جلو رفتیم
غیر اینه که یه بار یه مجمع ساده توی حسینیه گذاشتیم یعنی به حساب تظاهرات ؟
خیلی کسی نیومد اینایی هم که بودن رو سرشون یه جوری شیره مال شد و رفتن دنبال کارشون
آلودگی اینجا بیداد میکنه
این معضل پیش پا افتاده
البته شایدم اصلا پیش پا افتاده نباشه
ولی هیچکی نتونست کاری بکنه
چون جوونا نیومدن
در عرصه نیستن
چون نمیان جلو
جوونا دیگه اون جوونای قدیم نیستن
حوصله ندارن کار انجام نداده خسته ان
اهل اعتراض نیستن
فقط حرفاشونو توی این دنیای مجازی میزنن تازه اینم بعضیاشون ... بعضیا که اصلا حال خوندنم ندارن
بعضیا میخونن ولی حال نظر دادن ندارن
راحت از خیلی چیزا رد میشن
جوووووووونای ما تنبل شدن خیلی تنبل
همه کشیدن عقب
میگن کاری ازمون بر نمیاد ولی نه
حوصله کار انجام دادن رو ندارن
اعصابشو ندارن
حالشو ندارن
اگه برگردیم زمان انقلاب
واضح میبینیم که اون جوونا بودن که این اقدام رو انجام دادن کار ندارم خوب بودن یا بد بودن کارشونو
ولی اون موقع همشون دستشون توی دست همدیگه بود تا پای جون وایسادن تا حرف بزنن و خونده بشن
جوونای حالا چی ؟
میتونن کاری انجام بدن؟
مملکت تا بوده همین بوده
روز به روز بدتر هم میشه
طمع ها بیشتر میشه
اختلاس ها بیشتر
مال مردم خوری زیاد
حق کسی رو خوردن بیداد میکنه
تا جوونا نخوان هیچ کاری انجام داده نمیشه
که متاسفانه جوون با شهامت تموم شد
رفت تو قصه ها
توی نسلهای قدیم موند
تموم

سلام.
وایییییییییییی چه دل پری داشتت زنداداش...!!!
چیشی بگم والا.
خب بالاخره جوونای الانم به قول اون فیلمه یه عقبه ای داشتن که رسیدن به این حد بی تفاوتی./..!!
من احساس مکنم مهم ترین قشر الان همین جوناهستن ولی بهشون بها داده نمیشه...!!!
حالا بازم من خبره نیستم...شاید واقعا تلاششون رو میکنن...

بهرحال من میدونم نسلامون همینطور که پیش میره بدتر میشه...

شما دعا کنین ...

kurd سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ http://kandasooracountryy.blogsky.com

سلام مینا خانوم وبت خیلی جالبه بغض دل ها رو میبره من با خونذن نسل ما از یه سردرگمی بیرون اومدم

سلام...
ممنونم ...منم بهتون سرزدم وبتون جالبه...
جدی از سردرگمی دراومدی؟
ایول بابا...

✘سمانه✘ پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

سلام بر بی معرفت ترین رفیق دُنیـــا ...
خوبی؟
مینا این چ طَرز رفاقت کِردنه؟
معلومه کجا هستی توووو؟
چ خبرا حالا ؟
خش و خوبَــسی؟

سلام.
بی معرفترین خو نیستم دیه آغااااااااااما خوهستم اینجا زیر سایه تون رفیق.
هیچی سلامتی.شما شطوری؟
دلم خیلی برات تنگ شده سمانه بیا ببینمتتتتتتتتت

✘سمانه✘ شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ http://tanha-bodim.blogfa.com

حالا بازم خوبه ک شناختیو .../.
زیر سایه ما تو آفتاب ؟!
ما بیشتر
نَمیَی خو فقط مِگی ...!

بابا شرمنده مون نکن بخدا گرفتارم میدونی خوووووو

حالا فرق نداره...!!
تو باید بیای.هرچی باشه من بزرگترم.!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد