*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

به سراغ من اگر می آیی، نرم و آهسته بیا،مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من.
*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

به سراغ من اگر می آیی، نرم و آهسته بیا،مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من.

درد...!!!




سلام دوستای خوبم...!!!

بااینکه تازه مجددا شروعش کردم ولی خیلی حال نداشتم برای نوشتن...

اما خب دیگه یه اجباریه که شیرینه...!!!

همون ارتباط و حرف زدن با شماها منظورمه...خیلی شیرینه...!!!


این موضوع پستم تا حدودی بی منظوره...

اما شک نکن که از اختشاشات ذهن نویسنده اقتباس شده...,,,

اصن موضوع به روزی هم هست...!!


بخونش:


فلان ساعت,فلان خیابون,منتظر تاکسی:


خیلی با حجاب ,خیلی خانوم وایسادی , منتظر تاکسی,

آقا پسره شنگول منگول میاد سمتت ,


ببخشید خانوم دانشگاه آزاد کدوم طرفه؟

براساس اخم همیشگی صبحگاهی,آقا مستقیم!!

مستقیم میره!

نه مثه اینکه باز سوال براش پیش اومد,,

ببخشید خانوم,میشه بپرسم رشته تون چیه؟

نه خیـــــــــــــــــــــــــر آقا...! ...


راهو کج میکنی جابه جا میشی.,دوباره میاد,عجب سیریشیه,

خانوم میشه باهاتون آشنا بشم؟


جواب واقعیت که تو دلت  میگی اصولا :

مرده شورتو ببرن احمق بیشعور!!!با یه کشیده ی ملس!!


جوابی که قانونا و عرفا باید بدی ( ناچارا ) :


آقا مزاحم نشو.بفرما ...!!!


خب دلیلت چیه خانوم؟

نفرت از چشم ها میزنه بیرون,,ناچاری به یه (مرد) رو بندازی و بگی آقا این مزاحمم شده !



آهان ,فک کنم الان دیگه فهمیدین نویسنده چه خدشه ای به روح لطیفش وارد شده...!!!


یکی از بد بخــــــــــــتی های جامعه ی اسلامی ما همین مزاحمــــــــــت های مسخره ,

توی خیابون,از طرف جنس متشخص مسلمان  ذکوره !


نمیدونم چه حسی بهشون دست میده , که حاضرن کوچیک بشن ولی دست از این کارای احمقانه شون بر ندارن...!!!


وقتی توی مراسم عزاداری امام حسین (ع) پسره تو هیات داره مثلا ثواب میکنه,,و چشاش مدام میندازه بالا و خانوما رو دید میزنه,دلام میخواد هیـــــــــــچ دختری تو دنیا نباشه...!!!


وقتی داری از سرما یخ میزنی, خودتو خیلی پوشوندی,و از کنار یه آقا رد میشی,میگه یخ نکنی خوشکل خانوم!!!!,میخوای همون جا یقه شو بگیری و سرش داد بکشــــــــــــــــــــــــی!!!!


وقتی با دوستات جمع میشی تو خیابون که باهم برین خرید,آقاهه که به قاعده ی پدر بزرگ من سن داره,زن داره,فرزند داره,,برمیگرده میگه میون این همه خوشکل کیو انتخاب کنم؟بشکن میزنه,

میخوای برای سن و سالش و برای شعور آب کشیده اش , تاسف بخوری.,حتی میخوای بگی بیچاره زنت بیچاره فرزندت,........


ولی نمی گی,.......


آخه عرف و تجربه ثابت کرده که تو کشور ما, به اینجور موارد واکنشی نشون ندی بهتره!!!

با خودت میگی خدای من,اینا دیگه چه موجوداتی هستن!!!!!!!!!!!!!


من کار ندارم که دخترا واکنش مثبت نشون میدن یا منفی...!!!


اما مواقعی که یه پسر مزاحمت نشون میده,ولی دختر داره راه خودش رو میره,سر به زیره,نقش عفت و پاکدامنی که اسلام ما ازش دم میزنه چیه؟


وقتی تو جامعه ات نمیتونی حتی تو خلوت خودت پیاده راه بری,دیگه آزادی انسان چه معنایی داره؟


وقتی همیشه جنس زن باید مراقب رفتار و کراش باشه,,این چه عرف و چه دیدگاهیه که همیشه پسر بااین همه کار قبیح بازم عفت و پاکدامنیش خدشه دار نشده؟

مگه عفت فقط برای دختره؟


خیلی سخته,,,فک کن,

اگه پسرا نبودن چقدر ما آزاد بودیم....!!!!


نمیخوام به پسرا توهین کنم ,ولی واقعا این مزاحمت ها, این کارای ضد اخلاقی چیه؟


و اما.....به راستی علت اینکه آقا پسره برای گرفتن آدرس نرفت سمت یه مرد چی بود؟

اصلا آدرسی در کار بود؟




*


دوستان عزیز,دوست دارم واقعا دراین مورد حرف بزنیم,

درمورد همین مزاحمت هایی که منجر میشه به دوستی های مزخرف و بعدشم شاید ازدواج,و بعدشم طلاق,و بعدشم...انحطاط جامعه ی اسلامی....!!!



* راستی عید همگی هم مبارک....!!!