*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

به سراغ من اگر می آیی، نرم و آهسته بیا،مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من.
*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

به سراغ من اگر می آیی، نرم و آهسته بیا،مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من.

مطفاوط...!!!



"و چیزى را که خدا بدان برخى از شما را بر برخى دیگر برترى داده آرزو نکنید. مردان را از آنچه کسب کرده‌اند بهره‌اى است و زنان را از آنچه به دست آورده‌اند بهره‌اى است. و از فضل خدا بخواهید که بى‌گمان خدا به هر چیزى آگاه است"

 

سلام...

امیدوارم حال همگی خوب باشه,راستش من حس میکنم یه جورایی وبلاگم خیلی بدقیافه شده,

هرچی دنبال قالب خوب و البته(مشکی)گشتم پیداش نکردم!!!

فعلا هم که پاییزه و این قالب همخونی داره!!!

بازم نظرتون رو بگین,(البته اگه قالب آوازک نمی پرید دیگه نیاز ی  نبودا)

خب...!تقریبا خیلی وقته که مطلب جدیدی نذاشتم,الانم میخوام متفاوت تر از همیشه بنویسم:


قسمت یک :

آرزو ها و شکایات در قالب گفتگو با خدا....(شوخی)

 

خدایا...من خیلی آرزوها دارما,,بچه بودم یه جور آرزو لیست میکردم,

الان که بزرگ شدم باز یه لیست بلند بالا,

میشه یه روزی هم آرزومون این باشه که مثلا سرطان داره بیچارمون میکنه و آرزومون مرگ باشه...!!!

خلاصه اینا همه رقمه آرزو هستن,,شاید یکی آرزو داره لاغر باشه,یکی آرزو داره زود شوهر کنه,یکی آرزو داره فلان ماشین و بخره...اما....این چیه خدا؟ :


شیطان:  "و به یقین گمراهشان مى‌کنم و به دام آرزوها مى‌اندازم"

 

آخه خداجون من ,من چیکار کنم,,یه چیزی رو از بچگی آرزوشو دارم,حالا بیخیالش بشم که شیطون گرامی میخواد منو گمراه کنه؟

اگه قول بدم که گمراه نشم چی؟اونوقت میتونم آرزو کنم؟؟؟؟؟؟؟

تو رو خدا ...!!!

آخه خدا ببین، ببین راس میگم یا دروغ؟ هر چیزی بزرگش بدرد نمیخوره به من دادی...

ایــن دماغ واقعا لازمه؟

قراره بو بشنوه دیگه... ها یا نه؟ میخوای بنده هاتو شاد کنی آقاجون از ما مایه نزار که...

یادته اون روز پسره کنارم رد شد گفت: پیازه یا دماغه؟ببین نه بابااااا ناراحت چیه,ولی خب چرا اون روز یکی گفت: دماغه یا لوستر آویزون کردی اونجا؟....خب چرا یکم یجوری شدم....بعد دقت کنی منو آدم آفریدیا، حالا یه فرقای کوچیکی دارم ولی...."آدم" ناراحت نمیشه؟...

 

خب این گردن..انقدریش کردی، خب چـــهارتا خالم میزاشتی روش,.زرافه بودن مگه ؟نه خیلی ام قشنگه اگه اعتراضی ام میکردم عمراً.....

این دست‌ها، ببین طناب میخوای خلق کنی؟ قشنگ هر چی خلق میکنی بزار کنار،،.قاطی نشه,یه موجود زنده ی باآبرو, رو که با یه شیء دراز همزمان نمیسازن که!!!!!!

حالااینارو بی خیال,حالا اونور واسه ما چی گذاشتی کنار؟!!!!!!

ببین نمیخام باز بگم شرایطشوها,.ولی انصاف میگه فقط عوض همین دماغ لااقل چشاش عسلی باشه.نه؟......جهنم، آبی.

همون قهوه ای اصن......ولی دیگه نماز صبح قضاهارو پس صاف کن باهاش.


حالااز شوخی گذشته,آرزو بر جوانان عیب نیست؟هست؟چطوریه کلا؟

بگیم عیب نیست,اونوقت شیطون بزرگوار حالمون و میگیره که!!!


قسمت 2:

کمی تا قسمتی سیاسی (بدون شرح)

 

بی عرضگی یعنی:

صد و پنجاه تا حاجی رو با ویزای جعلی بفرسی عربستان و عربستانم یه تعدادشونو دیپورت کنه و یه تعدادشونم تو فرودگاه بمونن.

شانتاژ یعنی: بگی عربستانیا عمدا این کارو کردن! .

 

بی عرضگی یعنی:

بتونی انواع تسلیحات جنگی رو بخری، اما نتونی چهارتا وسیله واسه تعمیر هواپیماها بخری که چپ و راست کشته ندیم...

شانتاژ یعنی: کار، کار امریکایی هاست!

 

بی عرضگی یعنی:

امریکا هر تحریمی که فکرشو بکنی رو بر علیه مون اعمال کنه!

شانتاژ یعنی: امریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه!

 

بی عرضگی یعنی:

رئیس جمهور زیر نقشه ای عکس بگیره که بجای خلیج فارس، نوشته خلیج عربی

شانتاژ یعنی: کی؟ من؟... کی؟ این؟


بی عرضگی یعنی:

سه هزار میلیارد اختلاس

شانتاژ یعنی: یه اتفاقی افتاده دیگه، بذارین مسئولین کارشونو بکنن!


بی عرضگی یعنی:

اینا و چن میلیون مسئله دیگه توی یه مملکت اتفاق افتادن.

شانتاژ یعنی: خدا رو شکر که اون مملکت، ایران نیس!!