*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

به سراغ من اگر می آیی، نرم و آهسته بیا،مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من.
*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

به سراغ من اگر می آیی، نرم و آهسته بیا،مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من.

ما کلا خوبیم...!!


تقدیم به انسان...که آزادی  و آزادگیش اهمیت دارد!


آدم از بی بصری بندگی آدم کرد

گوهری داشت ولی نذر قباد و جم کرد

یعنی از خوی غلامی ز سگان خوار تر است

من ندیدم که سگی پیش سگی سر خم کرد...



سلام.امیدوارم حال همگی خوب باشه!!!

بعععله!خیلیا بودن که تو این مدت به روز نبودن من, احوالمو پرسیدن...

ولی تاییدش نکردم یا سانسورش کردم!!!!! زمان ,, زمان سانسوره دیگه...!


خب!!!امروز خیلی اعصابم خرد بود از سر یه چیزایی...خیلی از بی منطقی هارو نمیتونم هضم کنم...

دقیقا هم میام بایه سری افرادی بحث مذهبی و سیاسی راه میندازم که اصن با من هیچ همخوانی نداره!!!

بخاطرهمین شد که دیگه کلا گفتیم بی خیال مینا!!لابد تو اشتباه  میکنی...!

سرتو بندزا پایین کارتو بکن...اینطوری دولت ما راحت تره!!!

حالا حواستون باشه من دیگه هیچ حسی ندارم...بحث مذهبی و سیاسی ممنوع!!!!!!!!

حالا چندتا چیزمیگم و دیگه ...


1/این روزا همه دارن از فرهنگ چندهزار ساله ی ایرانی حرف میزنن...همه دارن از اخلاق خوب حرف میزنن...

اما اینا هیچکدوم جلوه  ی عینی نداره...فقط ادعاست...

نمونه ش همه جا هست...فرهنگ واخلاق آدما...تو خیابون...اتوبوس مترو...عروسی ها و مراسم ها...

اینارو چطوری میتونیم توجیه کنیم؟(درمقابل فرهنگ اصیل ایرانی و ادعاهایی که هیمشه داشتیم؟؟!)

زشته حرفای کوروش کبیر فقط یه شعار باشه...فقط یه جا نصب بشه...فقط اس ام اس بشه ها!!!


اما توی فضای مجازی همه خوبن...همه دغدغه ی فرهنگی دارن...همه دم از اخلاق میزنن...

جالبه!همه تو این فضای مجازی به اون اتوپیا(آرمان شهر) که دیگه نهایتشه رسیدن!!!

وای ما چقدرخوشبختیم!!!نه؟


2/و اما...زلزله آذربایجان شرقی!

رسانه ی عزیز...تو خبر کشته شدن آدمها رو سانسور کن، تو خنده بازارت رو پخش کن,

تو توی برنامه ی طنزت کرد و لر و ترک و عرب رو دست بنداز، ما کرد و لر و ترک و عرب بودنمان رو فراموش میکنیم و با زبان انسانیت همدردی میکنیم...تو عزای عمومی اعلام نکن،اما ما...

نمیدونم باید به اونی که جان سالم به در برد تسلیت بگم یا نه ؟! تسلیت من برای اون نه سقف بالا سرش میشه، نه دار و ندارش که جلوی چشماش همه رو از دست داد...نه عزیزانش که رفتن و غم رو توی چشاش نشوندن...فقط میخوام اینو بدونن که غم اونا غم ماهم هست...!!!

شاید همین کافی باشه!!...

فقط یه انتقاد کنم:

کاش مسئولان کشورم از  اون کشورایی که  از بام تا شام دارن نقدشون میکنن و فحششون میدن و میگن فلانن فلانن...همین مقاوم سازیه رو یاد میگرفتن و بجای یه سری خرجای الکی حداقل جون همین ملت شهید پرور خودمون رو حفظ میکردن...


3/دست به دست هم دهیم به مهر...میهن خویش را کنیم دو برابر...

ملکت گل و بلبل نداریم که داریم، ملت همیشه در صحنه نداریم که داریم، ملت شهید پرور نداریم که داریم، همه ی مردم بالای خط مرغ نیستن که هستن، ملت همه سرکار نیستن که هستن تنها چیزی که کم داریم و باید هرچه زودتر، طی یک عملیات ضد استکباری اون رو هم به دست بیاریم، اینه که هرچه سریعتر دست به دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم دو برابر.

بله !وقتی تو یه مملکتی همه چیز خوب و خوش و روبه راه باشه تنها کاری که برای ملت میمونه اینه که جمعیت رودو برابر کنن!

یه وقت فک نکنین که وضع اقتصادیتون بده ها...نه بابا خوبین کلا...شاید توهم زدین...

خوب میشین!!!باورکن ما کلا خوبیم!!!

یادتون نمیاد چندوقت پیش رئیس جمهورمون گفت وضع اقتصادی مردم خوبه.,,این خشکسالیا همش کار استکباره...!!بعدم گفتن که بدون عمو پورنگ و امیرمحمد نیمتونیم زندگی کنیم!!

وضعتون که خوبه! خشکسالی هم که کار استکباره و شایعه س! تلویزیون هم که پره از عمو پورنگ و امیر محمد که نیاز اصلی مردمه! دیگه چی می خواین؟! بشینین این چار صباح دیگه رو زندگی کنین مثل آدم!

آخه چرا هی زرت و زرت  توهم میزنین میگین گرونیه گرونیه!!

ما کلا خوبیم!!!


4/این همه نیش و نمک کز سخنم می ریزد ,,,,,,,, مزد زجری است کزآن نان و کبابم دادند

هی وای من ...گفتم سیاسی ممنوع!!چرا خلاف میکنی مینا؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

نمیخواستم اینطوری بشه...!!ولی بخدا حرف دلم بود...!

اونایی که مخالف حرفای من هستن تورو خدا توجیه کنن منو با کمال میل میپذیرم!