*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

به سراغ من اگر می آیی، نرم و آهسته بیا،مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من.
*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

*کـــــــوران غــــم و ســــختی*

به سراغ من اگر می آیی، نرم و آهسته بیا،مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من.

خدایا...الهی برات بمیرم...!!!



رمضان در راه است...

رجــب، آمد و رفت.‌ می‌گویند ماه خداست.‌ خدایا قدر تو را ندانستم و گذشتم!

شعبان هم، آمد و رفت. می‌گویند ماه پیغمبر خداست.‌ خدایا معرفتم افزون نگشت!

رمضان در راه است. می‌گویند ماه امّت پیغمبر است.‌ ..

خدایا کمک کن در این ماه عزیز، قَدرت را بشناسم و معرفت پیدا کنم!!

می‌گویند روزه برای توست، و تو خود پاداش آن را می‌دهی...

 خدایا کمک کن روزه‌دار تو باشم نه روزه‌دار نفس.

می‌گویند روزه عاملی است برای فروتنی....

 خدایا کمک کن شعله‌های سرکش غضب و شهوت درونم آرام گیرد...

می‌گویند روزه‌دار از صبح تا به شب در عبادت است الا به غیبت...

خدایا کمک کن حاضر شوم. حاضر حاضر!!!


سلام...فکر میکنم هرچی بخوام از ماه رمضان خدا حرف بزنم تقریبا میشه حرف همیشگی...

ماه آرامش...ماهی که خیلیا درونش به نور رسیدن!!...به یه چیز قطعی...

البته اون چیز قطعی فقط یه حسه...یه حسی شبیه نزدیکش دن به خدا...

این خودش کافیه....!!

اما...

دلم میخواد درمورد دوتا نکته خیلی کوتاه بنویسم که دوستانم باز گله نکنن که طولانی مینوسم!!

اولین نکته راجع به تعصب دینیه:


تاحالا به این فکر کردین که بعضیا مثلا عاشق میشن میرن خواستگاری یه دختره،دختر خانوم میگه شما آقاداماد عزیز اگه میخوای بامن ازدواج کنی و واقعا عاشقمی باید نمازات سروقت باشه...باید پایبند به دین باشی...شراب نخوری...خلاصه حلال و حروم خدا برات ملاک باشه...

خب میگه چشم!!!

در مقابلش...یه دختر ممکنه همین حالت داشته باشه و برعکسشو ازش بخواد...

شوهرش بگه نماز نخون...نخونه!!بگه شراب که چیزی نیست بابا...بگه باشه میخورم!!

خب این وسط یه چیز کم رنگ و پررنگ میشه!!

تعصب دینی...!!

من فکر میکنم دنیای مسلمونای ایرانی انقدر مادی و بی ارزش شده که دارن حرفای خدا رو معامله میکنن!!

وازاین جهت واقعا متاسفم و البته خیلی خیلی ناراحتم...

و اما...

نکته ی بعدی درمورد ایمانه...


شنیدین میگن ایران جاییه که ایمان فقط برای زن هاست !!؟؟!!

من خیلی شنیدم.البته دوست ندارم فقط قید بشه< ایران!!

چون مسلما یه موضوع دینیه!!ولی...(کاش ما ایرانیا ادعاشو نداشتیم حداقل)

من نمیدونم قضیه این چیه که پسرا مینازن به خودشون که نماز نمیخونن کسی هم کاری به کارشون نداره ولی ما دخترا بیشتر دنبال نماز و دعاییم!!

من نمیدونم قضیه چیه که یه آغا پسر زرت و زرت جلوی عامه سیگار میکشه تو روز روشن ماه رمضون تازه فکر میکنه خیلی هم کارش قشنگه...ولی یه دختر این کارو نمیکنه!!

من نمیدونم قضیه چیه که بابا مامانا گیر میدن به دختراشون که نمازتو خوندی؟

بعد پسره که نمیخونه...مامانه میگه چیکارش کنم حریف نمیشم این پسر نمازاشو بخونه!!

دیدی باباهه نمازاشو نمیخونه روزه نمیگیره...مامانه چطوری خودشو به آب و آتیش میزنه که چرا شوهرش فلانه فلانه...؟؟!!

خدایا...الهی برات بمیرم...ببین چطوری دارن سر تکالیف الاهیشون چونه میزنن!!!